Administrar


Estadisticas de visitas

PP: COMENCEN A FER PENA

grosske | 05 Agost, 2009 20:29

  

Estava cantat que la justícia donaria compta dels 40 i pico milions "volats" des del Palmarena a les butxaques d'empresaris, polítics i, molt probablement, del propi Partit Popular

No m'ha sorprés veure detingut per la Policia en Rafa Duran, el tercer home de confiança de na Catalina Cirer per ordre d'aparició en pantalla. A fi de comptes, després den Toni Nadal i en Javier Rodrigo de Santos, era l'únic que faltava.

Si m'ha sorprés, en canvi, veure un altre Director General del Govern Matas,en Pepote Ballester, perseguit per la justícia: no sabia que al darrer govern den Jaume Matas hi hagués tants de directors generals.

Quant a la implicació de Nimbus, l'empresa participada pel Sr. Javier Mato, ex-Director General (un altre) de comunicació en el penúltim govern Matas, receptor dels informes (juntament amb la Sra. Estaràs) relatius a la captació de vots a Sudamèrica en el marc del cas Mapau i beneficiari d'un munt de concessions de televisions locals al darrer Govern Matas (em deix res?)... idò tampoc no m'ha sorprés massa veure-la ballar en el cas Palmarena.

La que sí m'ha sorprés, ho he de confessar, és la Sra. Catalina Cirer sortint a la palestra poques hores després de les detencions per explicar que, en el cas  Palmarena, tot s'havia fet correctament: una posició agoserada tenguent en compta que, ara mateix, és la única persona de tota Espanya que pensa d'aquesta manera.

I més agoserada encara si tenim en compta el seu historial de defenses de la integritat del seu equip de regidors quan era batlessa de Palma: defensa a ultrança den Toni Nadal fins que una sentència judicial s'el va endur per endavant; defensa a ultrança den Rodrigo de Santos (aquesta en privat) quan Jaume Santandreu li advertia que aquest senyor feia mangarrufes amb els doblers públics a l'hora de pagar  els seus vicis privats i defensa, molt recent, de na Marina Sans poc abans de demostrar-se que ella i Oscar Collado (càrrec de confiança  del govern de na Cirer) pagaven els seus viatges particulars amb càrrec a l'Empresa Funerària Municipal.

Vaja, que un ja no sap si indignar-se o sentir pena per aquest personal

Comentaris

  1. PPena

    Siempre dan pena.

    Migue | 05/08/2009, 22:04
  2. Re: PP: COMENCEN A FER PENA

    Pues a mí no me dan pena. Me da miedo, más bien porque nunca se les castiga en las urnas y porque, a pesar de todo, van sacando pecho.
    yo, la verdad, estoy un poco harta..
    Un beso, grosske

    reyes montiel | 06/08/2009, 00:45
  3. intentar salvar los muebles

    Lo peor de todo es que esta imagen de integridad y de defensa de los compañeros desprestigia a la política en general. Es una herramienta más que alimenta el "todos los políticos son iguales".

    Debería ser delito defender públicamente a alguien que es culpable a sabiendas de su culpabilidad. Debería estar prohibido mentir a la opinión pública sólo para intentar salvar los muebles.

    PPero de pro | 06/08/2009, 02:49
  4. 15 despedidos en IB3

    (Desde la emisión de este comunicado hasta las cinco de la tarde de este mismo día ya han sido despedidos 15 técnicos de platós).
    Da la casualidad de que SBT hace unos días que ha contratado a diecisiete nuevos trabajadores.
    La cosa se ha puesto aún más chunga, si es que esto es posible, para los trabajadores de IB3.
    a pesar de las promesas de internizalización y de contención de los despidos en las subciontratas de los servicios públicos y más en tiempos de crisis.
    Ayer tuvimos una reunión con la empresa en la que Sinto Farrús nos ha comunicado que deberá despedir gente de manera inmediata.

    Nos ha recordado que tenemos un exceso de personal de entre 60 y 70 personas, y que si bien aún cree en poder conseguir trabajo para dar ocupación a la mayoría, hay 20 que deberán irse a la calle ahora mismo, y con los 40 o 50 restantes no sabe cuanto más podrá resistir.

    Según nos ha dicho, y repetido Farrús, la empresa tiene dos problemas fundamentales:

    1.

    IB3 le adeuda facturas desde hace 14 meses y la suma asciende a 16 millones.
    2.

    IB3 está quitándole programas a SBT en favor de otras productoras que, según Farrus, ofrecen el trabajo por menos dinero.

    Nos dice que estas productoras pueden contratar por semanas, días y hasta horas, y que SBT al tener todo el personal con contratación fija pierde competitividad. De hecho el “Crónica d’Avui” ya no lo hará SBT sino otra productora.

    Según Farrús, en junio de este año SBT perdió unos 30.000 € y en julio 240.000 €. Frente a esta situación se han dedicado a analizar a cuantos de los 70 empleados que “sobran” se podría seguir sosteniendo un tiempo más y han llegado a la conclusión de que al menos 20 deberán ser despedidos ya.

    Ante esta situación, el comité ha decidido convocar a una asamblea general de trabajadores para informar y decidir las medidas de presión a tomar frente a los despidos.

    Comité d'Empresa SBT | 06/08/2009, 16:26
  5. Furacin a go-go.

    Com a grup solidari propòs regalar capses i capses de Furacin a n'Estarelles que acabarà amb les mans ben socarrades.

    Yussuf | 06/08/2009, 19:12
  6. Re: PP: COMENCEN A FER PENA

    Ya podrias haber elegido otra "afoto" donde esté mas favorecida para no asustarnos al habrir la pagina. A mi no me dá pena, es más me crea impotencia no verla de compañera de celda con su amigo De santos. Por cierto no me importa el fisico de las personas , pero es que ésta refleja en su cara lo mala persona y cobarde que es, bueno como todos los fascistas. Queda mucho por descubrir de esta gente y lo peor es que siguen teniendo demasiado poder, demasiado en todos los ambitos.

    maría | 08/08/2009, 17:48
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS