Administrar


Estadisticas de visitas

Mort a Blanquerna

grosske | 16 Desembre, 2007 19:28

Comentari remes per  iñaki | 11/12/2007, 10:56

Bones m´agradaria comentar la noticia de la mort del jove Eusebio a Blanquerna...

Això és molt greu, un noi de 16 anys... donde nos dirigimos?
Aquesta és la Palma en la que en el centre passen aquestes cosas?

Aixó pareix més Barna o Madrid aquestes darreres setmanes...

Comentaris

  1. Es veia venir

    Fa anys que hi ha bandes d´aquestes, el que fan ara es no anar d uniform perque es coneixen la llei. Es parla de si son els "autentics ñetas" o coses aixi quan el que de veres importa es que son una autentica banda de violents que es marginen ells sols de la societat. Aquests pobres joves, agressors i agredits per igual, lo unic que cerquen al juntar-se es passar l´estona a una ciutat absolutament desprovistes d´alternatives d´oci real per a la joventut.
    Si llegiu la programació dels casals de joves fa riure. Tot son activitats infantils o infantiloides que per res del mon atreurien a joves del carrer. "cicle de cine, taller de camisetes, capoeira, ball de bot" i altres paradalades així, que son pedagogicament correctes però totalment allunyades de la realitat d´aquests joves.
    També podriem parlar del català, de com els treu de les escoles i com els margina a casals on tan sols troben informació en aquest idioma, pero aixo ho deixaré per un altre post, aquest ja es prou politicament incorrecte.

    transeunt | 17/12/2007, 11:48
  2. a transeunt

    No podría estar más de acuerdo contigo, al menos en lo que a alternativas de ocio se refiere.

    El otro día estuve ojeando las diferentes actividades de los casales de jóvenes y aluciné de no encontrar ni una sola propuesta que me pareciera interesante. Lo que tú dices, talleres infantiles (para ellos está muy bien), o que si danza del vientre, que si ball de bot... y lo de ciclo de cine ¡ja! Te dicen que tienes a tu disposición una sala con proyector y que si llamas puedes hacer tu propuesta, reservar y blablabla... vaya, que ni siquiera está organizado, no hay alguien detrás que seleccione y programe un ciclo interesante de cine alternativo que se salga del mainstream idiotizante. Seguro que el espacio lo emplean los cuatro freakies de turno y se comen la trilogía de ESDLA sin pestañear.

    También te ofrecen un espacio por si tienes un grupo musical y quieres ir a ensayar previa reserva, eso sí, en acústica. No voy a criticar esto porque menos da una piedra, pero me gustaría saber quiénes se enteran de todo esto, porque lo que se dice difusión... dudo mucho que esta pobre oferta llegue a oídos de los propandilleros en formación, y aunque les llegue pronto se darán cuenta que las actividades no van dirigidas a ellos porque son para niños o para jubiletas (que, repito, también tienen todo el derecho a dibujar camisetas y a bailar ball de bot). Pero no veréis un taller de graffitis (tan sencillo como poner un mural y botes de spray), o tratar de promover el uso de la lengua aunque sea mediante un taller de letras de rap, que no deja de ser poesía urbana y de denuncia, se trata de picarles la curiosidad y una vez dentro seguro que van descubriendo otras actividades saludables e integradoras que los mantengan alejados del segregacionismo del asfalto y las plazas.

    Visitante | 17/12/2007, 15:08
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS