Administrar


Estadisticas de visitas

DE PONT

grosske | 15 Agost, 2007 09:20

Arreglades les meves relacions amb la Mare de Déu de la Salut, m'en vaig de pont amb la Mare de Déu d'agost fins dilluns qui vé.

Portau-vos bé. M'en duc quatre pintures i quatre teles per pintar i tres llibres sobre pintors: Berthe Morrissot, Claude Monet i - un tribut a la cultura local - Laureà Barrau.

Si tenc el mal gust de morir en aquests desplaçaments vacacionals curts que, segons la Dirección General de Tráfico, són tan perillosos, aprofit per demanar disculpes i disculpar totes les ofenses comeses i rebudes i també per deixar constància pública que això  de viure, ben mirat, sempre m'ha semblat interessant, entretengut i, en moltíssimes ocasions, senzillament, la monda

Comentaris

  1. Re: DE PONT

    Esper que disfrutis del pont, que pintis alguna cosa colorida i alegre, i deixis enrere les pintures aquelles entre expresionista, realista i barroca oscura que ens vares mostrar una vegada.
    A falta de dies de festa, jo em passaré tot el temps que pugui mirant pelis, pelis de les bones.

    La monda | 15/08/2007, 15:34
  2. Ego te absolvo pecatis tuis

    Per si de cas.

    Humor negre apart, et recomano la biografia del pintor suís-italià Antonio Ligabue (1899-1965),

    http://it.wikipedia.org/wiki/Antonio_Ligabue

    De petit vaig veure una sèrie a TV3 sobre ell, i tinc un entranyable record. La seva pintura, precursora del naïfisme, no m'atrau en especial; però fou una mena de Van Gogh per la seva biografia i incomprensió general, excepte als seus darrers anys.

    Bones vacances

    Manel | 16/08/2007, 00:35
  3. Re: DE PONT

    Desde luego, la visión de la existencia que tiene cada uno de nosotros viene determinadamente genéticamente. Tu optimismo existencial no deja de sorprenderme y, sobre todo, que la vida te pueda parecer sencillamente "la monda".

    Afortunadamente, la vida tiene momentos buenos, de ahí esa frase hecha de "si no fuera por estos momentos..", pero que el mundo con sus guerras, el sida, el hambre, la destrucción del medio ambiente, etc., etc., etc., te parezca entretenido y "la monda", me parece una frivolidad.

    Ya sé que se me acusará de pesimista y aguafiestas, pero me parece que no es una cuestión de pesimismo sino de conciencia. La vida no es una juerga para la gran mayoría de la humanidad y eso, al menos yo, no lo puedo olvidar.

    En cualquier caso y como decía al principio, uno está determinado genéticamente para tener una visión determinada de la existencia y la tuya, desde luego, parece envidiable. Te felicito.

    Dulce | 16/08/2007, 08:06
  4. A Dulce

    Está claro que tu estás determinada genéticamente para ser pesimista.
    Me parece absurdo que digas que esto es cuestión de conciencia. Ahora nos tenemos que sentir todos mal y culpables porque en el mundo haya guerras etc etc. Yo creo que es mucho más sensato hacer lo que esté en nuestras manos para cambiar las cosas, poner nuestro pequeño granito de arena, pero no estar amargado todo el día. Me da la sensación que tu eres de esas que te acabas el plato entero por desproporcionado que sea al hambre que tengas por aquello de que hay niños muriéndose de hambre...

    Pajarito | 17/08/2007, 06:18
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS