Administrar


Estadisticas de visitas

ENS ROBEN LA CARTERA

grosske | 23 Maig, 2007 07:10

Mentres som la darrera comunitat de l'Estat en construcció d'habitatges protegits, mentres som una de les primeres (proporcionalment) en construir habitatges inassequibles, mentres els ciutadans passen gana d'allò més elemental (centres de dia, gratuïtat dels llibres de text, transport públic decent, reciclatge, zones verdes, centres culturals, neteja, seguretat, control dels renous, atenció a la salut mental i a l'altra, aparcaments per a residents, escola pública de qualitat, atenció a les persones grans, promoció cultural, manteniment, etc.) la Factoria PP continúa programant inversions multimilionàries en coses extravagants.

Facem memòria: soterrament d'un km. de la Via de Cintura (la darrera ocurrència de Rosa Estaràs), Palau de l'Opera al Moll Vell, soterrament del Passeig Marítim, soterramernt de la Plaça del Progrés, platges artificials, complexe esportiu i de lleure a la Pedrera d'Establiments...

Tot plegat molts de centenars de milions d'euros (gairebé tot el que es gasta l'Ajuntament en un any) per no arreglar cap problema real de la gent

Totes aquestes extravagàncies tenen  com a denominador comú grans inversions finançades amb doblers públics - per a benefici dels contractistes - i, en algúns casos (sustracció del Moll Vell als usos portuaris i pedrera d'Establiments) afavoriment d'operacions urbanístiques de caire especulatiu. Molttíssims de guanys per a uns pocs que, no puc deixar de sospitar-ho, segur que troben la manera de correspondre a la generositat del partit que ha fet possible els seus negocis

Comentaris

  1. Eber sin principios

    Eber me han dado arcadas al leer tu entrevista en EL MUNDO de hoy diciendo que estás dispuesto a pactar con el aviador Nadal con tal de tocar poder!!!!

    ¿Qué piensa Toni Esteva de esta estrategia??

    Dolors | 23/05/2007, 08:30
  2. Proyecto político

    Tengo la impresión que una construcción de futuro para nuestra(s) isla(s) es lo más lejano a la política actual. La mayoría de personas sabemos con exactitud qué -y cómo- necesita esta tierra. La política se ha convertido en batallas corporativistas por el poder de explotación de recursos con fines, evidentemente, lucrativos.
    Es necesario un cambio de rumbo radical para que la política actual recupere un mínimo de credibilidad. Bastaría, para empezar, que los recursos que todos pagamos nos los devolvieran con una gestión directa a nuestras necesidades (las de aquellos que lo necesitamos).
    Un saludo a todos.

    Javi | 23/05/2007, 09:04
  3. Re: ENS ROBEN LA CARTERA

    Dolors debes llevar cuatro años vomitando porque Rosa estarás pacto con la princesa para lo mismo y tu ahora la vas a votar sin problemas cuando el pacto ya está más que firmado.
    Por otra parte ojo el Bloc con los pactos, yo creo que tienen que ser creibles y comprensibles para los votantes, que se hagan sobre programas y no para repartirse areas de poder. Quiero deicr que yo preferiría que primero se me explicara el tipo de política a pactar y luego si ésta es aceptada por los votantes y /o militantes ya se decidirá que ocupa cada uno. No lo hagais al revés porque la gente ya está muy quemada.

    anonimo | 23/05/2007, 10:13
  4. A Grosske

    Grosket, y qué dices del escándalo de los votos por correo de Unió Mallorquina. Un voto, cincuenta euros. Esta vez la princesa puede quedar tocada, hundida, chafada. Curioso: las bombas no estallan donde debieran, esta campaña. Y que no es raro, esto?

    Vótame | 23/05/2007, 10:37
  5. BOTIFARRES DOLORES, EL DILLUNS VEUREM COM PLORES

    No farà falta pactar.

    A partir del dilluns, PP i UM es seuran junts al bancs de la oposició.

    però per favor, no ens abandonis. necessitarem una gerent per a la escola oficial de bufons

    gabriel | 23/05/2007, 11:26
  6. Sobre pactes i vots comprats

    Totalment d'acord amb anonimo. Si hi ha pactes, amb qui sigui, clars, transparents i sobre programes i posant la lluita contra la corrupció en el primer capítol. Si no, efectivament, jo m'estim més no començar.

    I sobre el vot comprat, què voleu que vos digui?. Tal volta sigui cert i tal volta no. Em sembla verosímil que s'intenti comprar vots però també em sembla verosímil que aquesta sigui la darrera invenció PP/ElMundo per no perdre la majoria absoluta. Perquè aquests ciutadans han anat al Mundo/PP perquè es publiqui i no a la policia o al jutge?, perquè un acta notarial i no una denuncia judicial?. Si hi ha cosa ho sabrem i jo em posaré al davant de la sol.licitu de responsabilitats, però i si fos com lo de na Pilar Costa?, o com lo de l'Ajuntament de Mao?, o com lo de l'Ajuntament de Vila?, o com lo de ca meva...?. Veurem

    grosske | 23/05/2007, 13:38
  7. SENYERES

    LA COSA SEMBLA QUE PINTA BÉ PER ALS PARTITS MALLORQUINS. QUÈ TAL SI PER COMENÇAR A CELEBRAR-HO, I AUGMENTAR AIXÍ L´AMBIENT DE FESTA I DE MALLORQUINITAT, PENJAM LES BANDERES ALS BALCONS, EN ESPECIALS ELS DIES 26 I 27?

    joan | 23/05/2007, 14:49
  8. Votos comprados

    No, no es un bulo que aprovecha "El Mundo" para arrimar el ascua a sus corruptos. De hecho, Inda sabe que eso se hace -y no es improbable que UM lo haga-por la sencilla razón de que el PP lo tiene como práctica habitual desde las pasadas elecciones; en Algaida ofrecían 30€ entonces y han subido a 50 ahora. Mucha gente lo sabe y lo comenta, aunque es desde luego difícil que los que cobran declaren ante el juez.

    Joe Gould | 23/05/2007, 18:02
  9. Mas vale prevenir.

    M'ho ha dit el metge, votar PP produeix cancer.

    sense nom | 23/05/2007, 18:40
  10. Trituradores de paper que treuen fum

    Hi ha funcionaris de diverses Conselleries que comenten que fa setmanes que les trituradores de paper funcionen a temps complet.
    Sincerament, crec que ha arribat l'hora de plantejar-se cualque cosa més que anar-hi a votar. Aquesta suposada democrácia necessita mesures urgents. Cal una regeneració completa independentment de qui governi. I d'aixó (d'una revisió completa del sistema) no veig a cap partit parlant-hi. Será que ja els hi va bé així com "funciona" tot?

    Mireusté | 23/05/2007, 18:48
  11. UM i Bloc vs CLAU, Partit Balear

    Crec que votar partits com sa CLAU,Partit Balear....es votar a favor del PP. No son partits que lluitaran per sa nostra cultura,llengua...son partits creats per dividir el vot contra el PP. Altres com ASI fan molt de mal al PSOE i EU.
    Dia 27 hem de votar a partits que pensen en sa nostra terra,cultura i llengua. Votau UM o bloc.....pero anau a votar!!

    RICARD | 23/05/2007, 18:48
  12. Matas-Buades- El Pocero (Corruption Conection)

    Per cert, no se a vosaltres, pèro a jo em crida molt l'atenció de que el veinat de'n Matas, el misser Buades, sigui també l'advocat a Mallorca de Francisco Hernando "El Pocero". Foootre, quin personal. La codicia los crea y ellos solos se amontonan.

    Perque no hem d'oblidar que el misser Buades és el gestor de la venta del "Palasete" a traves de la seva empresa "Nova Lebritja" a nom de la seva esposa. I propietari d'un dels habitatges del Inmueble.
    Tot fa molta pudor

    Mireusté | 23/05/2007, 18:52
  13. VOTOS COMPRADOS, PROPAGANDA ELECTORAL DONDE ESTÁ PROHIBIDO, Y...

    ES UNA VERDADERA VERGÜENZA!!!
    Entre los votos comprados, aquí y en el extranjero,por quienes sean, UM o PP, tampoco hay que olvidarse del episodio que se repite cada día de elecciones y es ver al cacique o caciquitos peperos de los barrios que van a buscar a los ancianos que apenas se pueden mover y los traen con el sobre el la mano para votar... o que se ponen en la esquina del colegio repartiendo votos... esto es ilegal y habitual....pero nunca he visto que la Junta Electoral haga nada, y ahora, llega el colmo de la desesperación, desde hace varios días, personal del Ayuntamiento corta con las tijeras de podar las pancartas colocadas en el extraradio, o quita otros carteles electorales, pero... ellos se pasan por... donde quieren las ordenanzas y decretos municipales y ponen banderolas con propaganda electoral del PP donde está explícitamente prohibido, como lo es en el centro de la ciudad, y mientras tanto, la Junta electoral tome alguna decisión, la publicidad está hecha.... y quedan 2 días solamente y ellos aprovechan descaradamente.
    Te felicito Grosske por la denuncia que has realizado hoy, pero me gustaría saber qué medidas toma la Junta Electoral, y de qué forma se penaliza. Porque una multa no me parece suficiente, hay que exigir responsabilidades.

    Además, da risa ahora escuchar las propuestas de la Cirer de alquileres baratos después que el Bloc anunció sus propuestas sobre vivienda, y además tiene la cara dura de proponer en un mitin medidas que en 4 años de gestión ya tendría que haber hecho hace rato...O el Mesías Matas, anunciando que curará el Cancer !!! qué indecentes que son !!!
    NO tienen Vergüenza !!!
    Todo esto es muy lamentable.

    Ire | 23/05/2007, 18:58
  14. VOT EN BLAN = VOT PP

    Dia 27 tothom a votar! Pero hem de saber que el vot en blanc es un vot per el PP. No hem de fer joc a qui no estima sa nostra illa.
    Votau UM, votau Bloc ... es sa nostra oportunitat.

    richi | 23/05/2007, 19:06
  15. Re: ENS ROBEN LA CARTERA

    Nuevo escandalo en Ibiza protagonizado por el clan Matutes y la Mabelita Cabrer (que por cierto no ha dicho esta boquita es mia referente a lo del metro y los minusvalidos )mirar en la página de la Cadena Ser o en Eivissa confidencial.
    La verdad es que cuando oigo todo esto no puedo evitar acordarme del título de aquella película " Entre pillos anda el juego"

    anonimo | 23/05/2007, 19:11
  16. Dni caducado

    Hola, disculpad, se que el objetivo de este blog no son las respuestas a preguntas técnicas. Aún así, si alguien sabe si con el dni caducado se puede acudir a votar le agradecería la respuesta.
    Gracias.

    javi | 23/05/2007, 20:06
  17. A Javi

    No ho sé, però es pot votar també amb el permís de conduir o amb passaport.

    ToniTor | 23/05/2007, 20:12
  18. Re: ENS ROBEN LA CARTERA

    Si se pude votar con el DNI caducado, hoy precisamente lo explicaban en un periodico

    anonimo | 23/05/2007, 20:53
  19. Gracias

    Gracias por la ayuda. Es que estoy convenciendo a todo el que puedo para votar izquierda. Un saludo y força.

    PD: he dicho convenciendo... ni llevo a votar a personas con alzheimer ni les pago...

    javi | 23/05/2007, 22:01
  20. Listas en las papeletas

    Hola, qué tal?

    Me gustaría saber qué misterio conduce que en las papeletas del BLOC no aparezcan los partidos políticos a qué pertenecen cada miembro del BLOC, estrategia electoral?algún miedo?

    Yo me he informado, y he votado a todas las listas del BLOC, menos a las de Consell Insular, en las cuales el BLOC ha regalado el sorprendente 4º puesto a Esquerra Republicana de Catalunya.

    No entiendo cómo IU y PSM han regalado un puesto tan alto en Consell, ERC no es nada en Mallorca, encima en secreto ya que no aparecen en las papeletas electorales.

    Pues eso, he votado BLOC, pero NO en el CONSELL, me parece una vergüenza que un partido marginal en Mallorca como ERC, haya llegado tan algo en la listas.

    Salu2

    Miguel Fornés | 24/05/2007, 15:38
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS