Administrar


Estadisticas de visitas

PRIMICIA INFORMATIVA: ACORD PROGRESSISTA A LES PITIUSES

grosske | 10 Febrer, 2007 19:34

Ho ha acordat fa vint minuts l'Assemblea d'Eivissa pel Canvi: hi haurà acord amb el PSIB-PSOE a les eleccions autonòmiques i municipals. Hi ha hagut 138 vots a favor, 54 en contra i 5 abstencions.

Avui matí, el Comité de direcció del PSOE pitiús també ho ha aprovat per ample majoria.

Naturalment, respect molt les posicions dels que volien fer volar tota sola a Eivissa pel Canvi però crec que és una bona notícia. L'acord és bo en termes de pluralitat (Eivissa pel Canvi tendrà dos consellers/es, dos parlamentaris/ès i quatre regidors/es a Vila) i crec que també és bo en termes d'eficàcia electoral.

El PP a Eivissa no baixa mai del 47% dels vots i això és molt difícil d'afrontar amb llistes separades. Ara fa falta que hi hagi seny en la gestió de l'acord i en la gestió futura, que esper que es produirà, de les institucions pitiüses.

Per al PP tot són males notícies però sempre els quedarà Paris... perdò, El Mundo volia dir

Comentaris

  1. CASA-CORTIJO

    Enhorabuena Eber. Veo que no os importa los desasatres de corrupción urbanística del Psoe de Ibiza.

    Besos, Dolors

    DOLORS | 11/02/2007, 07:38
  2. ¿ quién eres Dolors?

    Reproduzco uno de tus comentarios de ayer: " Em sap greu emperò, ningú se pot creure que has possat molt de millons de pessetes per fer una super teulada+tela asfaltica+embaldosat només per ses gallines!!! i un nou acristalament!!!!".

    Da la casualidad que esta información no ha salido hasta hoy publicada en el Mundo y da la casualidad que estás todo el día en el bloc dando la lata. Dime: te tienen a sueldo o eres una tía importante y formas parte del staff de la campaña de difamación?

    victor | 11/02/2007, 08:37
  3. Renda

    Crec Eberhard que ara el Mundo vol que publiquis la teva declaració de renda:

    "Por otra parte, la ciudadanía se asombra de lo que le da de sí a este político rojiverde un sueldo de poco más de 3.000 euros mensuales. Comprarse semejante casoplón y hacer las obras que está haciendo sale por un ojo de la cara. No afirmamos, simplemente, preguntamos".

    Toni Bennàssar | 11/02/2007, 09:04
  4. a dolors

    Quina llastima has ficat sa pota. Tothom ho sospitaba però ara et tindràs que cercar un altre "alias". De tota manera jo propós que a partir d'ara si qualque s'ha de dirigir ho faci amb nom i llinatges i et digui Dolors del Mundo .

    PS. Mira que fer-te fer feina en diumenge , quins explotadors.
    Besos

    xavi | 11/02/2007, 09:12
  5. trist pero cert

    Molt bo el article de joan Tiera al diari de Mallorca.

    andreu | 11/02/2007, 09:20
  6. periodismo basura

    Reproduzco aquí esto que he encontrado en la direccón siguiente: http://periodismoincendiario.blogspot.com/2007/01/el-desprecio-de-la-opinin-pblica.html
    "Esto no es NADA comparado con lo que perpetra a diario El Mundo de Baleares contra todo aquel que no les subvencione, no calle ante la corrupción del PP o simplemente defienda el catalán.

    Alguien de la península tendría que desenmascarar a Eduardo Inda, el hombre fuerte de Pedrojota en las Baleares. Lo único que ha trascendido fuera, lo de la piscina en zona pública, fue una minucia en realidad.

    Lo duro es el día a día de campañas desde este diario contra concejales, guardias municipales o entidades culturales de pueblecitos que no aceptan los abusos dictados por el entramado empresarial-inmobiliario del PP Balear, siempre protegidos por Inda. Pocas víctimas tienen medios para defenderse, ni dinero para ir a juicio, así que al final, en muchos casos, toca la humillación pública y obedecer la ley del silencio.

    Pregunten a la alcaldesa del pueblo donde tienen su planta impresora, construída ilegalmente y con planos falsificados. La amenazaron con llevarla a juicio y dejarla en la calle si se le ocurría aplicar la ley y clausurar la planta, aparte de la más obscena caza al hombre con toda suerte de manipulaciones o, directamente, invenciones desde la edición de El Mundo - El Día de Baleares. Cuando eres el alcalde de un pueblo pequeño sin más ambición personal que servir a la comunidad, no te has forrado recalificando, y sólo tienes tu casa, es imposible enfrentarse a un gabinete jurídico de media docena de abogados con financiación prácticamente ilimitada.

    Así que al final tuvo que legalizar la planta por cojones.

    Éste es sólo un caso. También tenemos al funcionario que comprobó la denuncia de que el propio Inda había hecho obras ilegales, y de envergadura, en su residencia habitual.

    Éste funcionario ya está suspendido de trabajo y sueldo. Las órdenes de la mano derecha de Pedro Jota en Baleares no se discuten. Se obedecen.

    Y así podríamos continuar. Pocos, muy pocos, se atreven a plantar cara. Y no suelen tener éxito.

    Marbella? Gil y Gil? Bah.

    Por no hablar de las subvenciones multimillonarias del PP a el Mundo y a asociaciones fantasma de empresarios, inmigrantes, o lo que sea.

    lun ene 29, 10:31:00 PM CET "
    Recomiendo la página en cuestion

    anonimo | 11/02/2007, 10:08
  7. Basta ja

    Escolta Eber jo ja estic una mica fart de tot això, crec que has donat més proves que cap altre politic ,al manco aquí a les Balears ( Ara mateix no em ve a la memòria cap explicació donada pel sr. Nadal o pel Sr. Hidalgo, pel Sr. Berastain ni cap document presentat per ells i això que ja tenien denuncies presentades). La meva proposta es que facis un post apart per tots aquests que fan de " claque" d'El Mundo i allà els responguis si et dona la gana i si no no, tu mateix. Pero per favor deriva tots aquests estupids comentaris cap allà i comencen a parlar de coses series , no vull fer mes el joc a aquesta gent.
    A partir d'ara per favor deriva aquests comentaris al seu puesto i parlem de politica . Supòs que això es fàcil de fer al manco a mi em pasa quan a una web d'informatica no faig la pregunta al forum corecte sempre me la deriven cap al forum que toca.D'aquesta manera no podràn dir que censures a ningú però al manco ells no emprenyaran més als altres.

    jordy moya | 11/02/2007, 10:22
  8. socialista d'eivissa

    dir-vos que ahir es va confirmar el pacte a eivissa. Per l'esquerra eivissenca s l'unic que ens queda pero degraciadament a eivissa ho tenim molt fotut per poder ajudar al canvi de govern tan necessari. El psoe estem totalment dividits, cada setmana hi ha un episodi de baralles internes filtrades a la prensa local. Molts socialistes de tota la vida no votaran, juntament a un pacte (que va ser nefast a les darreres eleccions) amb una imatge pesima d'aquest... malament.
    El tema de corrupció de mallorca arriba molt fluix i lluny a eivissa no ha calat res(sembla que no sigui a balears). L'unica oposició que hem fet ha set per les autopistes i ara que estan començant a obrir trams resulta que a la gent l'hi estan agradant i s'esta donant l'efecte contrari al que molts desitjariem, i en quant a la corrupció no serà una baça a eivissa ja que l'unic ajunament que tenim també està inmers en el cas "eivissa centre". el pp esta mes unit que mai.Objectivament crec que per la nostra desgracia si volem un canvi l'haureu de fer desde mallorca. no compteu amb eivissa. Ara tenim la pitjor esquerra i les pitjors llistes de la història.

    socialista eivissnc | 11/02/2007, 11:00
  9. CASA-CORTIJO

    Víctor,

    Soy una chica de la Nueva Mallorca y tengo amiguetes en el Mundo. Milito en el Círculo Balear y admiro a Eduardo Inda, Esteban Urreztieta...la foto de ayer era demoledora

    ¿Quién en su sano juicio se mete reformar un supergallinero poniéndole tejas y cambiándole el acristalamiento...??

    Besos,

    Dolors de la Nueva Mallorca

    Dolors de la Nueva Mallorca | 11/02/2007, 11:16
  10. Por favor, basta

    Por favor, Eberhard, basta de darles posibilidades a los 4 inmundos pagados para intervengan en este bloc repitiendo mentiras y distrayendo la atención de temas importantes.
    Tampoco creo que tengas que crear ningún bloc nuevo.
    Si quieren continuar con su campaña de difamación, ya tienen gratis a El InMundo, y si no, que se paguen una solicitada, que seguramente se las financian. Te sugiero que cansures todo comentario que tenga que ver con tu casa y con las indignas mentiras de El InMundo. No sólo aquellos que te apreciamos sino todos los que leen tu bloc y quieren opinar sobre política libremente, te lo vamos a agradecer.
    Da igual si te dicen que censuras o no, el bloc es tuyo, y en definitiva, ya es suficiente que te espíen y difamen, pero no tienes que hacerles la cama... A tu casa, invita a los amigos, al enemigo, ni agua.
    Aplica el DERECHO DE ADMISION.
    Y al que no le guste, que se vaya a quejar a El InMundo.
    Te lo agradeceremos, de verdad, no se puede luchar desde aquí contra la estupidez e imbecilidad de la gente, quienes sufren este mal, ya no tienen cura.
    Un abrazo.

    MEC | 11/02/2007, 11:27
  11. Para la chica de la "nueva Mallorca "

    Oye, chica de la nueva Mallorca y con amiguetes en El InMundo... ya sabemos de tu tontería profunda, pero por qué no te documentas mas ??
    Acaso no sabes que la Uralita tiene amianto y el amianto tiene un alto componente cancerígeno ???
    No sabes que hay una normativa que prohíbe usar uralita en los techos??? y que la tendencia es que hay que reemplazarlos por tejados ??
    La verdad es que se han equivocado en pagarte para que des la lata en este bloc, podrían haber elegido a alguien más inteligente.

    Marta | 11/02/2007, 12:35
  12. Aparthotel Can Grosske

    A mi me da la impresión de que lo más grave del asunto no son las obras ilegales y sin licencia que has hecho en tu mansión. No sé si será cierto, pero para mi que tu complejo empieza a parecerse, de forma muy peligrosa, a un aparthotel ilegal (a no ser que cuentes con las plazas turísticas y pagues impuestos por alquilar las habitaciones.
    Tengo la corazonada de que más que un chalé de 680 metrtos, lo que tú tienes ahí es una vivienda de 300 y una especie de hotel anexo que suma otros 380 metros.
    ¿Dónde lo anuncias?
    Cuál es el precio por habitación y noche?
    ¿El desayuno va incluido en el precio?
    ¿Se puede usar la piscina o hay que pagar un plus?

    Y finalmente... En el caso de que pierdas las elecciones, ¿Piensas derdicarte a la vida campestre, los cultivos y "ayudarte" en la economía familiar con las habitaciones que ya has preparado para alquilar?

    Sólo son preguntas y supòsiciones. Yo no afirmo nada

    Un hotelero que paga impuestos | 11/02/2007, 13:24
  13. a Dolors del Mundo

    Tu te crees que somos gilipollas .Muy amiguita y muy unida debes estar con Inda para saber lo que va a publicar el diario al día siguiente. Además es normal que digas que lo admiras ,no ibas a criticar públicamente a quien te paga ( espero que al menos sea un buen sueldo). Será casualidad pero a mi lo de la Nueva Mallorca me suena a lo de la Nueva Alemania así que , creemé, te conviene más seguir con el apellido del Mundo. Besos para ti y también para tu admirado amiguito que seguro que lo tienes muy cerca.

    victor | 11/02/2007, 13:28
  14. Volver?

    Y si la izquierda vuelve a las Pitiusas, ¿Se volverá a utilizar dinero publico para comprar libros, bicis, neveras, cenas???

    Iskan | 11/02/2007, 13:34
  15. ACORD PROGRESSISTA A LES PITIUSES

    Enhorabuena para los progresistas Ibicencos. Es hora que se comprenda, también en Mallorca, que " la unión hace la fuerza ".
    Esperemos que lo que comenta un socialista eivissenc más arriba, sobre las divisiones en el Psoe, se puedan solucionar, y que vean que las luchas internas no sirven para nada, el enemigo es otro.

    Ire | 11/02/2007, 13:37
  16. a dolors

    Dolors ahora que se que el Mundo te facilita toda la información se que seremos invencibles. Vamos juntos a denunciar al ayuntamiento pepero de Sencelles por corrupción urbanística. Tu tienes los papeles que te ha pasado el Mundo y yo doy la cara. No te desanimes que lo conseguiremos.

    antonio | 11/02/2007, 13:38
  17. doble personalitat

    Dolors, has ficat la pota fins el cul,te hem vist el llautó des de ben lluny . Em sap greu per que donavas marxa a aquest bloc pero ara ja no te gràcia.

    antoni | 11/02/2007, 14:38
  18. La Mala Educación

    Seguimos con los insultos... ¿Es ese el talante y la educación de la izquierda balear? Si es que cuando no se tienen argumentos... Me parece que Dolors en ningún momento ha insultado, se ha limitado a manifestar su repulsa y la que sentimos la Nueva Mallorca contra las corruptelas. Ni Grosske ni los cuatro que le aplauden dedicarían mucho tiempo a este asunto si fuese falso, pero vamos, seguid así.

    Iskan | 11/02/2007, 15:23
  19. La Nueva Mallorca

    Perdonau, però no hi puc fer-hi res, cada vegada que ho veig em compix de riure ...

    Conxa | 11/02/2007, 15:37
  20. Avui, 11 febrer 2007. Jo, l'abstencionista

    Jo, l'abstencionista
    L'hora del tallat
    Francesc Puigpelat
    He decidit sortir de l'armari: jo sóc abstencionista. Ja sé que Joan Saura, que ha fet una enquesta sobre el tema, em pot acusar d'individu inculte, barroer, insolidari, insostenible i poca-solta. Així és la Inquisició d'aquesta democràcia de pallassos on estem instal·lats. Però vaja: ¿paguen milers d'euros perquè els abstencionistes expliquin per què s'abstenen? Bé: els diré per què m'abstinc jo, i de franc.

    D'entrada, l'enquesta del senyor Saura està desenfocada. El problema no és per què la gent no vota, sinó per què vota. La gent no vota per inèrcia, que és un motiu contundent: si no votem 364 dies a l'any, per què el dia que fa 365 hem de votar?

    Responc: la gent vota per dues coses. 1.- Per conviccions o ideals. 2.- Per diners i altres avantatges. Analitzem-los.

    1.- Vot per ideals o conviccions. Això està passat de moda. Si els polítics no tenen cap ideal ni cap convicció, tret de la conselleria o el ministeri, per què els votants n'han de tenir? Els darrers tres anys han estat alliçonadors. Jo, quan era jove, feliç i indocumentat, havia votat. Ara, no. Ja no em crec res quan Felip Puig parla que CiU plantejarà a Espanya la reforma de la Constitució (mentre Duran s'arrossega per aconseguir l'almoina d'un ministeri). Carod-Rovira em fa riure quan declara que ERC apel·larà al sobiranisme si el TC tomba l'Estatut (mentre Puigcercós accepta la llei de dependència). No m'empasso l'esquerra de disseny de la Mayol, ni el socialisme obrer i espanyol de Montilla.

    2.- Vot per diners i altres tripijocs. Hi ha molta gent que vota per obtenir avantatges concrets. Per exemple, els militants o previsibles enxufats dels partits (com els que tenen carnet d'ERC a les Terres de l'Ebre) voten pensant en un bon sou que pot arribar en el futur. Un altre cas és els dels jubilats: van a votar a aquells que, a final de mes, els asseguraran que cobrin la pensió. Com també determinades ONG, institucions, fundacions, associacions, etc., que rebran mes o menys calés depenent de qui mani. Els immobiliaris també voten depenent de favors. Tots aquests interessos formen el que s'anomena "xarxes clientelars", finançades per la repartidora, és a dir, l'administració. El PSC hi és especialista. CiU les va teixir durant 23 anys. ERC les teixeix ara. És la perpetuació del caciquisme decimonònic, altrament dit màfia. Ara: jo no pertanyo a cap d'aquestes xarxes. Per tant, per què he de votar?

    Parlem clar: estic disposat a votar si em paguen. ¿No volen atendre als "problemes reals" de la gent? Doncs bé: el meu "problema real" és que vull diners. Com el de molts altres ciutadans, suposo. Per tant, dues possibilitats. A) Que paguin una pasta a qui certifiqui haver votat. B) Que facin les eleccions entre setmana i donin festa al personal.

    Cal pagar el vot, perquè votar és una feina delicada i difícil. Fins i tot requereix un dia de reflexió. Un dia sencer! Quin luxe! ¿Quan va ser la darrera vegada que un polític català va reflexionar durant tot un dia?

    Premsòmetre | 11/02/2007, 17:02
  21. a dolors de in-mundo

    Dolors, lo siento por ti, pero creo que tu cerebro es el de un gorrion, si estas en la nomina de este periódico es señal que no tienen profesionales que sepan trabajar... que le vamos a hacer,. Estas trabajando en un periódico sin futuro, vive de las subvenciones porque lectores son bien pocos. Por las mañanas en el bar donde tomo el cafe hay cuatro periódicos, y el mundo es el que menos reclamo tiene, és como un tebeo. Sabes que creo? que estas desesperados, vosotros que os creeis que la izquierda hemos de vivir bajo un puente? Por favor métete con el palacete de Matas que a nadie se le escapa que con un sueldo de 90.000e al año es imposible comprarse el palacete que se ha comprado. ESO SI ES PERIODISMO DE INVESTIGACION, LO OTRO ES PURA DEMAGOGIA Y QUERER DESPISTAR AL CIUDADANO.

    Ciudadano | 11/02/2007, 17:11
  22. A porgar fum

    Això de que hagi pacte a Eivissa entre el PSIB i ExC és un tocada de collons pels InMundos. Pica, eh colloneres?.

    Per cert, o derives na Dolors & Co a un únic post o no torn publicar res aquí.

    sense nom | 11/02/2007, 17:17
  23. a dolors

    Dolors yo no te he insultado en ningún momento, todo lo contrario creo en ti. Se que si dices que los documentos del año 2007 del gerente del catastro, del celador y del arquitecto municipal son falsos y te fias de el Mundo es porque, trabajando para ellos, debes tener información privilegiada. Por favor contestame de una vez ¿ quieres denunciar conmigo al ayuntamiento pepero de Sencelles por corrupción o es que todos los documentos anteriores son ciertos y entonces no hay caso?. No hay derecho a que me tengas en vilo y a que ocultes una trama tan importante que afecta a todos los ciudadanos que aún confiamos en las instituciones.
    Insisto la respuesta es muy sencilla ¿ Vamos a los tribunales SI o No?

    antonio | 11/02/2007, 17:38
  24. enhorabona a Eivissa

    enhorabona per l'acord d'Eivissa. És cert que ha costat molt, la lluita contra les autopistes ha donat coratge a l'esquerra i a la gent de bona voluntat que veu possible acabar amb la dreta pitiüsa, que destrueix aquella terra però guarda bé aquella que és de la seva propietat...
    També enhorabona pel blog, Eber, i sobretot pequè he vist que ja n'hi ha molts dels teus lectors i lectores que creuen que ja s'ha d'acabar la preocupació del serial d'El Mundo.
    Allò que volen , desgastar, preocupar, distreure, ho han aconseguit durant uns dies. Ja en poden dir, de tota manera no s'aturaran perquè volen desgastar l'esquerra, transmetre mentides i sobretot, que mentre es parla de n'Eber i la casa no es parla d'Andratx, d'en Matas, dels lladres i depredadors del PP.
    Tenim molta feina per endavant. No és cert que tots els polítics siguin iguals, i la dreta ho sap. Per això van tan preocupats per llançar acusacions, aquesta frase del "Tots són iguals" o "jo som apolític" només ho diuen aquells de dretes que no creuen en la democràcia, que la veuen com a un mal menor, perquè allò que voldrien seria no tenir traves i fer els negocis amb els amics gràcies als doblers públics i a la democràcia...
    Tenim molta feina per endavant, la gent d'esquerres ha de convèncer de les seves propostes, ha de dur a les institucions gent honrada que pensi que gestionar els doblers públics és tornar aquests als ciutadans i ciutadanes en serveis, en millores de la vida quotidiana per a tots aquells que ho passen magre... És fer una política austera de servei als ciutadans, i en aquest repte ens hi hem de trobar, a Eivissa, a Mallorca, a Palma, a tots els pobles...
    Hem de retornar la il·lusió a tots aquells homes i dones que després d'aquests quatre anys de pacte PP-UM veuen com s'ha destrossat la nostra terra.
    Molta feina per endavant, amb ganes i il·lusió.

    lila | 11/02/2007, 18:21
  25. CASA-CORTIJO

    Me dicen mis amiguetes que no ha salido lo más fuerte del asunto y que tenga paciencia que esta semana viene cargadita.

    Besos a todos,

    Dolors

    DOLORS DE LA NUEVA MALLORCA | 11/02/2007, 19:20
  26. a dolors de in-mundo

    puede que venga cargadita, pero vosotros estais cagaditos

    ciudadano | 11/02/2007, 19:32
  27. CASA-CORTIJO

    ¿¿cagaditos de qué??

    DOLORS DE LA NUEVA MALLORCA | 11/02/2007, 19:41
  28. a dolors de in-mundo

    de mierda, de qué quieres que sea

    ciudadano | 11/02/2007, 20:18
  29. LIBERTAD DE EXPRESION Y DERECHO DE ADMISION

    Grosske, una cosa es que seas tolerante y que en tu bloc haya libertad de expresión, pero somos muchos los que deseamos debatir sobre política, y estamos hartos de las inmundicies.
    Por favor, aplica el derecho de admision, censura o como quieran llamarlo. y mándalos a tomar...viento fresco, a ver si se les renuevan las ideas.
    gracias.

    Andres | 11/02/2007, 21:01
  30. A Dolors, Que ni el aire la toque ¡ Es mia!

    Después de mi periplo lúdico cultural en la Ciudad Condal, me encuentro que mi adorada Dolors, sigue con su verbo fácil, siendo la estrella, aunque hay una novedad importante, que hace vislumbrar que mi ilusión tiene perspectivas de cumplirse.

    Lo digo pues ella en un post del dia 09/02/2007, 18:23, me dice que me “follen”, Por lo cual entiendo que ambos tenemos el mismo pensamiento, así que solo nos falta quedar para dar rienda a tu deseos, Querida Dolors.

    Por cierto dado que intento estar a su altura expresiva, y para seguir demostrándote que sigo pensando en ti en todo momento. Te diré que estuve viendo una revista musical sobre la vida de Josephine Baker, y debo decir que cuando la actriz que la interpretaba una morena, impresionante, con un cimbreado de cintura que asustaba, Cuando salía en la obra “vestida” es un decir, exclusivamente con un cinturón de plátanos, y se ponía a moverlos a golpes de cadera, Dolors, cerraba los ojos y me imaginaba que eras tu, pues tu también eres flexible, y cimbreante de cintura y tienes ilusión por triunfar en el mundo del espectáculo. Yo se que tu ilusión es tener un chalet-cortijo, y estas dispuesta a todo por ello.

    En fin una digna sustituta de una actriz tan importante para el Music Hall, como fue Josephine. Asi que ya sabe Dolors, yo creo que tu tiene futuro en la Revista Musical o el Cabaret. Yo desde el cariño que te profeso, te digo que no deberías perder tanto tiempo en los blog, la literatura no es lo tuyo, y dedicarte un poco más a mejorar el movimiento de cadera, pues tienes un pequeño defectillo, se te atasca el movimiento en la derecha.

    Como siempre, desde mi Torre, esperando a mi princesa tu Lancelot Du Lac.

    Nota: Yo tambien quiero que esto acabe, pero si a la chica le va la marcha al menos dejadme a mi que yo se la de.

    F. Galan | 11/02/2007, 21:16
  31. Re: PRIMICIA INFORMATIVA: ACORD PROGRESSISTA A LES PITIUSES

    sil'habitatge del Groske és il.legal que es denuncii en el jutjats i sino a callar. No faceu cas als provocadors que vagin al jutjat

    jo | 11/02/2007, 21:45
  32. Re: PRIMICIA INFORMATIVA: ACORD PROGRESSISTA A LES PITIUSES

    ¡Ay Dolors, Dolors! tu te das cuenta de que esto es ya como una confesión de que en realidad se trata de una operación de acoso. O sea que vais dosificando la información que teneis. Vaya , vaya ya no te molestas ni en disimular. No te preocupes si todo lo que va a venir es otra sarta de mentiras , mas nos reiremos. De todas formas tengo curiosidad por una cosa ¿Despues de haber metido la pata como la has metido y que ya todos nos hayamos dado cuenta de quien te dicta los comentarios te siguen manteniendo en plantilla?, porque si el resto de la campañade difamación la van a hacer con colaboradores como tu les veo poco futuro.

    anonimo | 11/02/2007, 23:13
  33. dolores de cabesa

    Tenc 21 anys i llegesc i trob aquest bloc interessant, però m´impressiona veure es comentaris. Només volia dir això. És lo que pens. No sé com és sa gent que hi escriu, però ho trob molt cutre. Val, que uns interessats insultin i diguin tonteries, però perquè els hi seguiu es joc? Perquè precisament en donen de joc? Si són del PP i del in-Mundo i tota aquesta gent, perquè no els deixam que s´embafin ells mateixos de joc i s´avorreixin de doblers i doblers i doblers i ambicions i càrrecs i mentides i interessos i necessitat d´estar per damunt dels altres...? i anam directament a desfer tota s´emmerdada que han fet a Balears?

    Joanot | 12/02/2007, 00:18
  34. Las responsabilidades

    Para aportar un poco de reflexión a tu estupendo bloc
    -------------
    MAS ALLÁ DE LAS RESPONSABILIDADES POLÍTICAS

    Alberto Reig Tapia, catedrático de Ciencia Política en la Universidad Rovira i Virgili de Tarragona, en su obra La cruzada de 1936 sostiene que buena parte de las disfunciones de nuestro sistema político – posos autoritarios, corrupción, escasa participación política etcétera - son, en cierta medida, consecuencia más o menos directa del peso de la Guerra Civil en la memoria colectiva, del lastre heredado de una prolongada dictadura y de los fuertes condicionamientos que su vigencia impuso en el proceso de transición y consolidación democrática.

    Esta sugerente afirmación debe contener, sin duda, una buena parte de verdad. La ausencia de una cultura democrática es obvia en multitud de facetas de nuestra vida colectiva y, efectivamente, constatamos que la corrupción, inmersa en la ausencia de espíritu democrático y de servicio a la colectividad, en nuestra isla, campa, por sus anchas. Reig Tapia, en la obra citada, nos regala una cita de Salvador Giner, entre sacada de su obra Carta sobre la democracia, la cual nos ilustra perfectamente sobre la peligrosidad que la corrupción posee para la salud cívica.

    “El mayor de los males que acechan a la democracia es la corrupción de los ciudadanos, y sobre todo la de quienes poseen responsabilidades públicas. La corrupción consiste en la traición a la comunidad por parte de quienes tienen la obligación de mantener sus leyes o hacerlas prosperar representándola, gobernándola o administrándola”

    Es cierto que, en general, se tiende a exonerar de responsabilidades a los partidos políticos recayendo sobre los individuos la carga despreciativa que los corruptos poseen. Pero la realidad es que nuestro sistema electoral, de listas cerradas y bloqueadas, sitúa en los partidos políticos el proceso de selección de los candidatos que se presentaran ante los ciudadanos bajo la garantía y la credibilidad que el partido posea. Es, pues, responsabilidad política del Partido Popular Balear, en el caso de Andratx, el haberse ofrecido de fiador del señor Hidalgo al igual que también lo es en los casos de tantas otras localidades mallorquinas inmersas en procesos irregulares o delictivos.

    Cuando aflora a conocimiento público un conjunto de actuaciones, verosímilmente ilícitas, ejercidas desde los poderes públicos, como ha ocurrido en el Gobierno balear, presidido por Jaume Mates, a través de la Consellería de Medio Ambiente, cuyo titular es el popular Jaume Font, al retener durante casi un año una denuncia de sus propios agentes forestales contra el mayor pelotazo urbanístico ilegal en Andratx o cuando existe la clara sospecha de falta de colaboración e incluso de obstrucción de las pesquisas judiciales, cuando alcaldes, concejales y directores generales están sometidos a procesos judiciales, cuando cunde la alarma social, si no se da la respuesta adecuada, emerge el peligro real de que la corrupción pueda invalidar parte del edificio democrático y generar un efecto perverso de incalculables consecuencias.

    Es hora, pues, de que el Partido Popular Balear dé la cara de verdad, sin engañar a los ciudadanos , proceda a sanear sus alcantarillas y adopte una actitud responsable que en ningún caso debe ser esconder el bulto e irresponsablemente esparcir la sospecha por doquier valiéndose de todo tipo de triquiñuelas siendo la más espectacular, por desvergonzada, la manipulación informativa realizada por los medios afines calumniando a sus opositores políticos. Dar la cara y sanear es su inexorable obligación ya que así se lo exige la ética, la democrácia., la decencia y el respeto que los sufridos ciudadanos merecen.

    Pep Vilchez | 12/02/2007, 01:21
  35. Para El Inmundo...

    "El mentiroso tiene noción de lo que es verdad y lo que no es. El charlatán de mierda no está del lado de la verdad ni de lo falso. Puede que no nos engañe, o que ni siquiera lo intente, acerca de los hechos o de lo que él toma por hechos. Sobre lo que sí intenta engañarnos deliberadamente es sobre su propósito" Harry G. Frankfurt. 1-4-2006

    cristo | 12/02/2007, 06:52
  36. CASA-CORTIJO

    Galán, no me gusta follar con mandriles como tú...no sé porque os metéis tanto con EL MUNDO pues hoy mismo vuestro Mquelet Payeras en el Balears habla de los desmanes urbanísticos del Psoe en Ibiza y EL CHOLLO DE LA CASA ILEGAL DE GROSSKE EN SANCELLAS.

    Por eso, Eber, te pongas como te pongas es un verdadero desastre que te hayas comprado un Monumento a la Ilegalidad en Sancellas...porque no te compraste una casa más sencilla y pequeña pero correcta con la tipología y la legalidad urbanística!!!

    Besos Dolors

    DOLORS DE LA NUEVA MALLORCA | 12/02/2007, 08:15
  37. Doll$rs

    Lo más triste es que Dolors no creé en lo que dice. Escrive lo que sea contar de llamar la atención. Es como una chiquilla/o que se divierte en el Chat de ligoteo.
    Dolors está claro que no crees ni en tus propios comentarios. Reflexiona y se prudente o acabaras podrida por dentro. No se que edad tienes pero sería hora de empezar a tener principios y dignidad ¿no?

    Sisinono | 12/02/2007, 08:53
  38. a dolors del Mundo

    Mira que eres inepta, remites a la gente a un artículo del Miquel Payeras que , no sólo no denuncia corrupción ninguna del PSoe de Eivissa o del Bloc aquí, sino que acusa al PP de hacer una campaña de desprestigio contra los dos principales obstaculos contra los que tiene que luchar. Me encanta que des publicidad a artículos que os perjudican, pero la verdad, no entiendo como todavia te tienen en plantilla.

    jose antonio | 12/02/2007, 09:09
  39. Gestion

    Sólo voy a hablar de algo que me parece mucho más importante que todas las tonterias que se estan discutiendo por aquí. Además son hechos demostrables y recientemente publicados. Cuando el Sr.Grosske fue Conseller de Trabajo , el número de accidentes laborales mortales disminuyó, gracias a una política seria, responsable y muy estricta con los infractores. Ahora según el ultimo estudio elaborado por UGT, esà aumentando escandalosamente, entre otras cosas debido a la mala gestión del govern y a la sensación de total impunidad con la que se mueven los empresarios.. A mi me basta sólo con eso para volverle a votar, creo que su gestión será buena .

    afiliada a UGT | 12/02/2007, 09:26
  40. a dolores de in.mundo

    por aquí ya se percibe el olor, y tu?

    ciudadana | 12/02/2007, 11:45
  41. Mentirosillo...

    'Si se demuestra que mi casa mide 680 metros cuadrados, dimito'. GROSSKE DIMISIÓN!!! Quienes más fuerte gritan esto son precisamente los monaguillos del Bloc...

    Iskan | 12/02/2007, 12:15
  42. Eivissa

    Creo que el resultado final de Eivissa solo puede ser considerado como un resultado afortunado. La lógica, esa que inutilmente esperamos encontrar en recientes visitantes de este blog, ha triunfado, y parece que las espectativas ibicencas han dado un cambio sustancial, sin duda para mejor.
    En definitiva, una buena noticia que viene a colaborar un poco más en el nerviosismo del PP.

    JoMateix | 12/02/2007, 13:46
  43. Vist amb distància

    No entenc per què n'hi ha que s'exalten tant amb l'al·lota que signa com a dolors. És educada i té un punt de vista diferent al de molta gent de la que ve per aquest bloc. A més moltes de les coses que escriu són ben raonables Que prenguin til·la o qualque cosa més forta, si tenen els nirvis destrempats...els exaltats

    Embafat | 12/02/2007, 15:02
  44. a Iskan analfabetillo...

    Miraté el post de Ja no puc mes confessare. Catastro dice que tiene una superficie edificada ( que no toda vivienda) de 654 m2.Así que ve a la escuela de adultos porque algo te falla.
    Lo de repetir las mentiras ya se lo inventaron los de la nueva Alemania, al menos los de la nueva Mallorca podriais ser un poquillo más originales

    victor | 12/02/2007, 17:34
  45. 654!

    Collons,victor...quina caseta...654 m2...ja deu estar ample, ja...i això és ben legal, sí senyor...però predicar sermons i donar lliçons...això sí que s'ho podria estalviar....

    Delsistema | 12/02/2007, 17:45
  46. Iu o la incoherència

    Falsos 'okupes' protesten davant l’apartament dels Saura al Port de la Selva
    Membres d’Unitat Nacional Catalana han simulat aquest diumenge ser ‘okupes’ en una protesta davant la casa que el conseller d’Interior, Joan Saura, i la seva parella, la presidenta d’ICV a Barcelona, Imma Mayol, tenen al Port de la Selva. El col·lectiu independentista volia protestar per la permissivitat d’ambdós polítics davant les okupacions.

    Els protestants, una quinzena de persones, van penjar una bandera pirata i tres pancartes a la reixa del jardí. Es podia llegir ‘Gràcies Joan per la teva comprensió’, ‘Kan Saura antisistema’ i ‘Centre Social Okupat Kan Saura’. Els membres independentistes van aturar aviat i sense cap problema la protesta, després que l’alcalde del Port de la Selva, Genís Pinart, i dos policies locals els ho demanessin.

    En un comunicat, els protestants explicaven que la protesta es feia "contra la permissivitat de Saura i Mayol amb l'ocupació". I explicaven que ambdós polítics ecosocialistes creien que s’havia de "despenalitzar l'ocupació i que no era greu que n'hi hagués algunes", raó per la que volien que Saura i Mayol reflexionessin sobre "quina seria la seva opinió si això passés a casa seva".

    Delsistema | 12/02/2007, 17:53
  47. Avui, 12 febrer 2007

    L'olla que bull
    Aigua...
    kan saura i ka la mayol
    David González
    Tots els governs tenen el seu papu: des del llegendari Fernando Morán dels acudits a la Celia Villalobos dels ossos per al caldo en època de vaques boges, passant per la Maria Eugènia Cuenca que jugava al golf mentre Catalunya cremava i fins a arribar al Josep-Lluís Carod-Rovira que un dia va sortir cap a Perpinyà. El de Montilla té també el seu papu. És el conseller dels Mossos. Es diu Joan Saura, en altres temps cara amable del tripartit 1 i ara cada cop més cara vinagre, i per partida doble: quan ell hi va, la seva parella, Imma Mayol, en torna. "Jo també sóc antisistema", "Sóc partidari de legalitzar totes les drogues". Fa un any va ser la jornada de compres sostenibles amb les bosses a rebentar de pijodraps mentre la gent es manifestava per l'Estatut, i a l'estiu, la patètica aparició enmig del caos del Prat. Ahir, activistes d'Unitat Nacional Catalana van perpetrar una performance okupa davant l'apartament de Saura i Mayol al Port de la Selva.

    ...i foc
    esquerra de tòfona negra
    Em semblen tan lamentables aquestes accions d'escarni a representants legítims de la voluntat popular com les declaracions que el conseller d'Interior i la tercera tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Barcelona han fet en les últimes setmanes. Des d'aquí em solidaritzo amb el dret de tots dos a tenir una propietat privada al Port de la Selva o a la glacera Perito Moreno si se la poden comprar, i des d'aquí aprofito per demanar-los amb la mateixa contundència, i en tant que persones intel·ligents com són Joan Saura i Imma Mayol, que s'abstinguin de prendre'ns el pèl amb les seves gracietes de pijoprogrechupiguaymulticulti. Precisament perquè trobo insultant el cost que té poder accedir a un habitatge, i especialment per a les denominades classes treballadores, em repugna la hipocresia buen rollito que gasta aquesta esquerra de caviar i tòfona negra davant fenòmens com el dels okupes o la immigració. Després s'estranyen que els obrers de Marsella es passin a Le Pen.

    Bloquesferòmetre | 12/02/2007, 18:09
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS