Administrar


Estadisticas de visitas

EL MUNDO: 10È DIA DE BOMBARDEIG

grosske | 04 Febrer, 2007 12:09

Molt preocupat ha d'anar el tàndem Mundo/PP sobre els propers resultats electorals a Palma quan el diari duu invertits 10 dies seguits en intentar destruir-me políticament.

Per mí, com si en vol invertir 60: cada escopinada llençada cap adalt pel Mundo i que no ha arriba al seu destí cau , per una llei física inexorable, sobre la cara del seu autor

Després de la bufonada d'ahir  sobre l'agència immobiliària, on m'acusa d'una cosa que tècnicament només pot fer el venedor d'una casa (que és, el que contracta les agènces) i mai el comprador, el titular d'avui és bastant graciós: El Bloc quiere denunciar al PP en la Junta Electoral por las irregularidades en el chalé de Grosske ... Inda, xato, si vol denunciar al PP no sèrà per les meves irregularitats serà per la campanya de difamació del PP, dic jo... Però , vaja, com solen dir algúns : No dejes que la verdad te arruine un buen titular.

La notícia va encapçalada per una referència a la "mansión de Grosske" i a l'inexistent chalé de 680 m2 i diu que el vaig comprar per 362.000 euros. El preu és prou exacte (varen ser 360.000).-- Un xalet de 680 m2 per 360.000 euros????... El Mundo, una vegada més, pren la gent per beneita. Qualsevol que hagi posat els ulls en els anuncis econòmics de compra/venda de cades sap que és impossible trobar una casa de camp (o un chalé) de 680 m2 per aquesta quantitat.

Per curiositat, m'en he anat a tucasa.com: casas/chalets de més de 600 m2 al centre de Mallorca. Mostra: 44 vivendes, preu mig del metre quadrat: 914 euros. Total: una casa com la que diu El Mundo que jo tenc val com a promig 621.520 euros, no 360.000

En definitiva, El Mundo només té dues solucions: rectificar o dir que he pagat en negre uns 300.000 euros més. La primera cosa no la farà perquè "antes muerta que diciendo la verdad" i l'altre tampoc perquè sap que va directament al jutjat 

Esper impacient l'11è dia de bombardeig

Comentaris

  1. CASA-CORTIJO

    Apreciado Eber,

    Has podido leer el artículo de Payeras en el Balears?? Qué te parece???

    Es cierto que llamasteis a un API para la compra de Sancelles???

    Gracias por tu tiempo.

    DOLORS

    DOLORS | 04/02/2007, 12:22
  2. A Dolors

    Sobre el artículo de Payeras hay cosas en las que estoy de acuerdo y cosas en las que difiero. Estoy de acuerdo, básicamente, en una cosa: en que lo que ha dicho El Mundo y el PP sobre mi casa (y que tú has repetido hasta la saciedad) son, textualmente, "dois" i "una tonteria". Difiero en su análisis de la huella ecológica y el status social aceptable en un político rojiverde pero éste es un debate radicalmente distinto del planteado por EL Mundo y el PP y ya lo abordaré más tarde (en una semanita todo lo más).
    En cuanto a lo del API, no llamé a uno, debí llamar como a treinta, pero con ninguno adquirí la obligación de pagar una comisión como fantasea El Mundo. Las comisiones a las agencias inmobiliarias, léelo despacito Dolors, l-a-s p-a-g-a-n l-o-s v-e-n-d-e-d-o-r-e-s
    PS. Por cierto, lo de la imaginaria pérgola en el tejado de los almacenes ya te ha dejado de interesar?

    grosske | 04/02/2007, 14:16
  3. CASA-CORTIJO

    Gracias Eber por tu respuesta...claro que me interesa lo de la pérgola pues a mi me dicen que NO puedo tocar las naves agrícolas y que previamente a usarlas como residencial me dicen que mi arquitecto tiene que tramitar un expediente de cambio de uso.

    Besos,

    Dolors

    DOLORS | 04/02/2007, 17:01
  4. a dolors

    uf... mira que ho ets de fluixeta dolors, me pareix que tens el cervell d'un gorrió, em supos-ho que aquest nom no és el teu, per que crec que aquest cervell no pot esser el d'una dona, no crec que trobassim cap dona amb aquest cervellet, així que per deducció pens que ets un home, ho he adivinat? Be, dolors ves a costureta, a veure si aprens a assimilar conceptes i continguts, jo m'ho faria mirar!

    qualcú | 04/02/2007, 20:34
  5. Re: EL MUNDO: 10È DIA DE BOMBARDEIG

    Vist a:
    http://yaencontre.com/vivienda/details.php/ref-1049-7745954-_CAT--1-12

    "Impresinante chalet a las afueras de Ibiza con inmejorables vistas al mar y a la montaña. Zona muy tranquila, 680 Mts2 de construccion acompañados de 7000 Mts2 de terreno. Gran terraza con piscina. Exquisita decoracion.

    Preu 1.450.000 € (241.259.700 Pts)"

    Llevat de les vistes a la mar...perque supòs que no has fet duu el mar a Sancelles, o sí? :-)

    XYZ | 04/02/2007, 22:30
  6. Mienten como bellacos

    Ese Legorburu no tiene verguenza, es un mentiroso y toma a la gente por tonta. Todo el mundo sabe que las relaciones económicas con las inmobiliarias es cosa de los propietarios. Miente. Como buen beneficiado del PP hace méritos ante sus "superiores". La sección local del Mundo está demostrando una muy deficiente profesionalidad, vulnera el código deontológico. No entiendo como determinada gente es capaz de plasmar su firma en ese líbelo relleno de inmoralidad y amarillismo. Yo no dedicaría ni un minuto más al tema. El ridículo del Mundo está en la calle ... lamentable, muy lamentable la actuación dirigida por ese tal Inda,denigra la profesión periodística realizando su papel de mamporero del PP a las órdens del tal Rodriguez.

    Lorito Real | 04/02/2007, 23:01
  7. Bloqete

    El vendedor paga la comisión, sí. Pero los compradores como Grosske lo que hacen es decirle al propietario. "Nos saltamos a la inmobiliaria y en vez de pagar el 5% de comisión me lo descuentas a mí, total te da igual pagarlo a uno o a otro. O nos lo repartimos, me descuentas el 2,5%"

    Grosske quitó el pan de la mesa de unos pobres empleados de inmobiliaria, les robó un mínimo de 9000 euros.

    Fácil.

    bloque | 06/02/2007, 15:34
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS