Administrar


Estadisticas de visitas

AINA CALVO, EL BLOC I CIRER

grosske | 16 Octubre, 2006 06:55

M'han dit que aquesta setmana Aina Calvo deixarà Madrid i aterrarà a la campanya electoral. Ho esper ben sincerament  perquè l'arrós comença a estar una mica passat.

També esper que el Bloc compleixi les seves pròpies previsions i que, la setmana qui vé (com a màxim) tenguem nom i candidats (entre d'altres coses el/la de la batlia de Palma).

Cirer té una bona imatge personal que fa que quan afica la pota  sempre sembli que ha estat sense voler, però també té dos grans inconvenients.

El primer, és que ha aficat molt la pota i ha generat una gestió desordenada i esquitada de massa notícies en negatiu.

El segon és que na Cirer és de tot menys centrista. La barreja de Mararet Tatcher i Sor Tomasseta no és massa atractiva per un electorat moderat que pot tenir en n'Aina Calvo un referent més raonable.

Tot plegat vol dir que, com expressen moltes enquestes, Palma és l'esglaó feble del PP i que, si PSOE i Bloc ens posam les piles, el 2007 pot ser l'any del canvi a la nostra ciutat

Comentaris

  1. El canvi es nostre!

    Hem de convèncer l'electorat. Na Catalina "de plaça" ha comés molts d'errors es hora d'aprofitar-los i oferir a més una bona estratègia per part del Bloc. Bones idees, humiltat i no caure en el victimisme característic que pareix que arrossegam.

    emPPrenyat | 16/10/2006, 14:08
  2. La culpa del siempre PP en palma .........................

    ..........la teneis vosotros con una oposicion de "sillón bien acomodado", (recuerda que esto es una vision de un ciudadano), donde nadie ve ... ni quiere ver.... ni hará por ver.... nada que sea un tanto "peli-agudo", o pueda hacer peligrar su situacion en el "gran sillon de la calma, la tranquilidad, y demas de eso con una gran paga" .... ¿alguien da mas? ..... no; Esto de la politica es un sentimiento y como tal se tiene un sentido de la ética, honestidad y buen hacer para con el ciudadano que no tiene nada que ver en el 85% de los politicos, que ya hasta incluso, se permiten no dimitir cuando su imagen esta mas que en entredicho ........, triste situacion la que vivimos y tenemos que vivir los ciudadanos de a pie........, esos con los que usted y todos los que estan sentados en los "sillones de la calma"; Esta situacion necesita una......, auto liquidacion por saldo, gente que dejo de creer en lo que hace ........, esto hace ya tiempo, teniendo en sus mentes cosas ajenas a la ética moral honestidad y buen hacer ........ , dejando paso a otros ....., CON OTROS PENSAMIENTOS NO SEDIENTOS DE SEGUN QUE APAÑOS.

    Hay que decir tambien, que no son todos, y hay algunos que realizan con creces sus tareas para con los ciudadanos, pero tambien decir que los mismos... saben quien y cual de sus compis ....... su ultimo pensamiento seria pensar en sus ciudadanos .... esos son lo que sobran y a los que hay que descubrir ... sean del partido que sean.

    palmesà | 16/10/2006, 18:49
  3. Sillón acomodado?

    Si me dijeras algún otro partido de la oposición me lo creería, pero de EU-EV y PSM, pues como que no.... UY! sólo queda uno, je je....

    emPPrenyat | 17/10/2006, 11:39
  4. el sillon de la tanquilidad ...............

    je je ......... y rascarse la barriga.

    palmesà 2 | 17/10/2006, 18:29
  5. Incalificable. Miedo de dan

    Vaya panorama electoral, los peperos cirerinos frente al infecto necional-socialismo de salón. Con urgencia debería contratarse a un buen equipo de siquiatras bonaerenses, que en estos saraos tienen experiencia.

    Evaristo | 01/01/2007, 12:59
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS