Administrar


Estadisticas de visitas

JOSE MANUEL SIERRA HA DE DIMITIR

grosske | 08 Octubre, 2006 15:38

El Mundo ha agafat a José Manuel Sierra amb les mans a dues masses.

En primer lloc, crear el febrer d'enguany una empresa de representació d'esportistes, de la qual és administrador únic, incomplint així la promesa de la Sra. Cirer de tenir un govern amb dedicació exclussiva que no compatibilitzàs la seva activitat amb cap altra. A més El Mundo va comprovar una detall bastant "chusco": que el Sr. Sierra utilitzava el mòbil de l'Ajuntament per a la seva activitat empresarial

Quan ho vàrem saber, EU-EV denuncià públicament que aquesta activitat empresarial exigia un acord plenari d'autorització de la mateixa que no s'havia produit i, fent gala de molta moderació, ens vàrem limitar a exigir que el Sr. Sierra regularitzés la seva situació.

Sierra reaccionà dient que feia això per hobby, per amor al futbol i que no cobrava "ni un duro" pert les tasques de representació.

Avui El Mundo agafa a Sierra amb les mans a una segona massa: la de mentider. Avui el diari reprodueix contractes de Sierra amb els seus representats on es fixa una comissió del 10% per al regidor.

Quina serà la reacció de la Sra. Cirer?

La nostra és evident: demanar formalment la seva dimissió i, si pot ser, de manera concertada amb la resta de portaveus de l'oposició

Comentaris

  1. Que mostri la seva declaració.

    Peró la bona, no com sa d´en Matas.

    Juan | 08/10/2006, 18:20
  2. Sierra

    ¿Debe tener mucho trabajo Sierra con lo de la representación de jugadores?A mí me da la impresión que ninguno, y que poco tiempo le puede quitar de su trabajo en el Ayuntamiento. Otra cosa es que se monte una web, una pequeña organización virtual, y si pilla un 10% de la ficha o el traspaso de algún crack mande su trabajo en el Ayto. a la mierda. Todo el montaje de el Mundo creo que está hecho con bastante mala leche. ¿Acaso los representantes de jugadores no cobran honorarios por su trabajo?. Desde luego suena peor llamarle comisiones. ¿No carga un margen cualquier industrial o comerciante?
    Movil: ¿Algún funcionario controla las llamadas que hacen o reciben los concejales con sus teléfonos oficiales? ¿Ninguno hace llamadas privadas?. Yo creo que Sierra no tiene que dimitir por eso. Me parece que es un político sencillo, que no vive como un marajá, que tiene un marrón con el departamento que le han asignado (el problema de la vivienda es irresoluble) y que tenéis que apuntar más alto. Id a buscar a los que cobran comisiones por adjudicar contratos, por recalificar suelo o por hacer la vista gorda, no a por los que cobran comisiones por la representación de futbolistas.

    Ignasi | 08/10/2006, 19:09
  3. a Ignasi

    Si lees con atención el post verás que la petición de dimisión no se sustenta sobre el hecho de que Sierra desarrolle una actividad empresarial (ni que cobre por ello una comisión perfectamente razonable). La petición de dimisión se sustenta en tres hechos:
    1.- El Gobierno Cirer promete y presume de un gobierno full time y nos hemos de enterar por la prensa de que ésto no es así
    2.- Para desarrollar la actividad empresarial, Sierra - que cobra dedicación exclusiva - estaba obligado a solicitar autorización del Pleno, y no lo hizo
    3.- Sierra mintió al decir que su actividad como representante era un hobby que llevaba a cabo sin remuneración.
    Las dos primeras razones merecen un varapalo; la tercera, la dimisión

    grosske | 09/10/2006, 07:39
  4. Quin pájaro!!!

    En Sierra no és cap santet.En tot cas serà un dimoniet i sino que ho demanin per devers Sant Ferran.

    laseuplenadous | 09/10/2006, 10:53
  5. Dimitir ...... dimitir???? ................ jajajajajajaja

    Para ver a alguien dimitir ......... tendría que bajar Dios junto con todos los Arcangeles, cojerlos de los brazos y las piernas ..... entre todos y sacarlos fuera del consistorio ...... y despues hacer turnos de vigilancia .....porque sino se volverían a meterse en el "chollo" ..... si el chollo ese ......... de "no soltar la teta" ó "vivir de la sopa boba".

    Illot | 09/10/2006, 18:00
  6. Sierra

    Hem pareix totalment innaceptable que aquest senyor estigui un minut més assegut a una cadira a l'ajuntament. D'altra banda està molt encertada la petició de CC.OO el qual compara com donen garrot als funcionaris d'abaix i com deixen la mànega ampla pels de dalt.
    Algú recorda alguna sanció publicada damunt el mitjans de comunicació sobre els casos d'urbanisme i de la Policia Local o Bombers Damià Sans , Damià Mas, El Sr. Mesquida, Sr. Garcia ...
    Tot el contrari, trobam com castiguen al policia del TEMPLO DEL FARAON (sis mesos de treball i salari), l'operari de les Brigades (1 mes de treball i salari) Municipals, el bomber etc...i tants d'altres que ben segur podríem afegir a la llista.

    Es aquesta l'equitat impartida per la Sra. Cirer, per tant aquí té una ocasió per treure els "mentiders" a fora de la casa amb una puntada de peu...

    Faci dimitir el Sr. Sierra, Sra Cirer per l'amor de Déu que això ja fa oi...

    el caganer | 10/10/2006, 15:10
  7. Comparelo con todos los funcionarios ............

    En cuantos expedientes habrá participado este hombre como instructor? ...... y cuantos espedientados habrá? ..... Seguro que algunos simplemente hicieron lo mismo que ha hecho él, ni mas ni menos, pero el es el "jefe".

    UNA INJUSTICIA | 10/10/2006, 20:42
  8. TODO SE RESUME CON UNA FRASE

    "ELLOS ESTÁN POR ENCIMA DE LA JUSTICIA Y DEL BIEN Y DEL MAL"

    No les afecta nada de lo que nos afecta a los "MORTALES"

    Illenc | 10/10/2006, 20:44
  9. Agradecimiento a Inda

    Gracias a El Mundo, los balazos a Sierra retruenan. Al parecer para los comunistas todo vale y a pesar de ser este periódico la béstia negra de la izquierda divina y profesional. ¿O no?

    Coronel Casado | 10/10/2006, 23:47
  10. Re: JOSE MANUEL SIERRA HA DE DIMITIR

    Querido coronel: las cosas no están bien o mal porque las haga uno u otro, porque las denuncie u otro o porque las defienda uno u otro

    grosske | 13/10/2006, 22:19
  11. yo no dimitiré jamas

    lo dicho

    grosske | 20/10/2006, 21:39
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS