Administrar


Estadisticas de visitas

EL PP (I UM) INSTRUMENTALITZEN EL PARLAMENT

grosske | 27 Juny, 2006 17:49

L'oposició ha montat avui un bon "pollo" al Parlament (sortint del saló de sessions a l'hora de votar) que ha estat a punt d'impedir les votacions per manca de quorum. Afortunadament, el Diputat nacionalista "pata negra" Miquel Nadal (no com els del PSM que són uns venuts a EU-EV) ha corregut (literalment) a auxiliar el PP i, amb la seva presència, ha assegurat el quorum i ha permés que el PP dugués endavant la seva vergonyosa instrumentalització del Parlament al servei del govern autònom.

El problema no és - com ha pogut semblar en qualque moment - que el Parlament treballi durant l'estiu. El problema és que el Parlament treballi durant l'estiu EXCLUSIVAMENT PER A TRAMITAR LES LLEIS PROPOSADES PEL GOVERN I SENSE POSSIBILITAR CAP TIPUS D'INICIATIVA DE CONTROL DE L'EXECUTIU PER PART DE L'OPOSICIO (PREGUNTES, PROPOSICIONS, INTERPEL.LACIONS, ETC.).

Tenir un Parlament funcionant durant tres mesos com una oficina del govern i sense poder exercir aquesta funció sagrada del control de l'executiu és un insult al Parlament i, de pas, a tots nosaltres.

Qui hauria de defensar el Parlament (el seu President-pepero-moderat-centrista-dialogant) passa de tot i l'Oficial Major (la veu jurídica dels funcionaris del Parlament), també pepero de pro i amb la conjuge treballant al grup parlamentari popular, tampoc no ha posat majors emperons

Haurem de posar "recuperar la dignitat professional" a un dels epígrafs del programa electoral

 

Comentaris

  1. ¿Y POLITICOS .... Ó GOBERNANTES QUE LEGISLAN ............?
    ¿LOS FUCNIONARIOS SON LOS QUE SE TIENEN QUE PREOCUPAR DE LEGISLAR?..........; LEEMOS EN DIARIO DE MALLORCA HOY 27/06/2006: " Unos 70 funcionarios del cuerpo técnico de la administración tributaria se concentraron ayer ante la Delegación de Hacienda en Palma para reclamar más competencias en la lucha contra el fraude fiscal. Los trabajadores denunciaron también "las presiones que ejercen los directivos" de Hacienda y la Asociación de Inspectores de Finanzas sobre los grupos parlamentarios para que no prosperen las enmiendas presentadas a la ley de medidas contra el fraude fiscal, según fuentes de la junta de personal de la Agencia Tributaria. De acuerdo con su análisis, estas enmiendas "tratan de dar competencias ejecutivas a los cuerpos técnicos del ministerio de Hacienda" para reconocerles "en derecho el trabajo que realizan de hecho". Ayer tarde los funcionarios trasladaron su protesta al recinto ferial de Palma, donde se asesora a los contribuyentes en la declaración del IRPF, para informarles "de quién paga impuestos" en España, considerado el país de la UE con más fraude fiscal, y recordar que hay estimaciones que sitúan la economía sumergida en el 23 por ciento del PIB." SINCERAMENTE ESTAMOS REALMETNE FOTUTS ...... CLARO QUE VIENDO LO HACEN ALGUNOS CON EL DINERO DE LOS CONTRIBUYENTES ........EVIDENTEMENTE ........ MEJOR QUE NO FUNCIONE ...... Y POR SI ACASO NO SACAREMOS NINGUNA LEY ....... "PREOCUPANTE" .... ESTO ES LO QUE ES Y LA REALIDAD DE LOS GOBERNANTES.
    ELECCIONS 2007 | 27/06/2006, 22:11
  2. democracia
    En el libro de 2º de ESO de mi hijo, explicando la democrácia, dice que una de sus características consiste en que la oposición ha de poder criticar y controlar la tarea del gobierno. La oposición tiene derecho a preguntar y a que se le informe. Muchos creen que la democracia es simplemente la dictadura del 50% + 1. Pero el sistema tiene sus sutilezas. No quiere decir que no se haga lo que quiere el partido con más votos, pero exige que éste dé explicaciones sobre sus proyectos y los defienda dialécticamente.
    Pasaba por aquí | 27/06/2006, 22:38
Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.

Els comentaris són moderats per evitar spam. Això pot fer que el teu escrit tardi un poc en ser visible.

 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS